Let's dance for mother of peace! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Bonny van der Linden - WaarBenJij.nu Let's dance for mother of peace! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Bonny van der Linden - WaarBenJij.nu

Let's dance for mother of peace!

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Bonny

06 Juli 2015 | Nederland, IJsselstein

Beste allemaal,

Vrijdag 3 juli jl. was het dan zover. Het dansfeest met als thema “Let’s dance for Mother of Peace” was een groot succes. Ondanks de warmte hebben ongeveer 100 mensen deze avond bezocht en daarmee hebben we een bedrag van € 872,50 aan entreegeld ingezameld. We verwachten minimaal € 1.000 te storten op de rekening van Be More omdat er nog wat donaties per bank bijkomen. We zijn ontzettend dankbaar dat zovelen dit project en ons initiatief om vrijwilligerswerk te gaan doen een warm hart toedragen. Het was een super gezellige avond, met fijne dansbare muziek en met grote ventilatoren bleef de temperatuur de dansvloer acceptabel. In de bijlage een compilatie van de feestavond.

Zondag 12 juli is het dan eindelijk zover; we vliegen van Amsterdam naar Kaapstad en de volgende dag naar Durban waar we direct naar Mother op Peace worden gebracht. We zijn zo benieuwd naar dit land, de kinderen en alles wat we hier gaan beleven. Op YouTube vonden we deze week twee korte filmpjes waarbij je een goede indruk krijgt van de omgeving en de projectlocatie.

Nog 6 nachtjes slapen; we hebben er ongelooflijk veel zin in.
Erik

• 12 Juli 2015 - 16:32

Janny Van Onselen:

Hallo daar.......

Jullie zijn nu nog onderweg maar we kunnen niet wachten...........

Liefs,
    Glenn & Janny.